SicherheitMinisterium stellt neues Verkehrsschild vor: 1,5 Meter Abstand beim Überholen von Radfahrern

Sicherheit / Ministerium stellt neues Verkehrsschild vor: 1,5 Meter Abstand beim Überholen von Radfahrern
So sieht das neue Verkehrsschild aus  Foto: Ministerium für Mobilität und öffentliche Arbeiten

Jetzt weiterlesen! !

Für 0.99 € können Sie diesen Artikel erwerben.

Sie sind bereits Kunde?

Das Ministerium für Mobilität und öffentliche Arbeiten hat in einer Pressemitteilung vom Montagnachmittag ein neues Verkehrsschild vorgestellt. Es soll Auto- und Lkw-Fahrer daran erinnern, Fahrradfahrer mit einem Abstand von mindestens 1,5 Metern zu überholen. Das ist im Großherzogtum laut Straßenverkehrsordnung seit 2018 so vorgeschrieben. Das Schild sei entwickelt worden, um „die Sicherheit auf den Straßen zu erhöhen“, erklärt das Ministerium. „Das Schild wird demnächst außerhalb von Ortschaften entlang von Abschnitten staatlicher Straßen aufgestellt, die von einem Streckenabschnitt des nationalen Radwegenetzes befahren werden“, heißt es weiter in dem Schreiben.

Die Einführung entspreche unter anderem einer Forderung von ProVelo, einem Verband, der sich für die Sicherheit von Radfahrern einsetzt. Mobilitätsministerin Yuriko Backes (DP) erklärt: „Diese Initiative ist ein weiterer wichtiger Schritt hin zu einem sichereren Miteinander von Autofahrern und Radfahrern auf unseren Straßen. Das neue Schild soll nicht nur das Bewusstsein der Autofahrer für die wichtigsten Regeln der Straßenverkehrsordnung schärfen, sondern auch den Schutz von Radfahrern erhöhen, deren Gefährdung auf gemeinsam genutzten Fahrbahnen besonders hoch ist.“

Phil
27. August 2024 - 22.47

Op deem Schëld gesin ech en Cyclist, deem en Auto entgéint kennt an mat 1,5 m Ofstand lanscht fiert.

Arend
27. August 2024 - 10.00

@Miette: ech gin iech hei drennen e puer Erklärungen fierwaat PC oft gemieden gin:

- PC gin zweckentfremdet, d.h. gin benotzt vun Foussänger fier ze joggen, Hond ze goen, mat Kanner ze spillen,etc . Fier "richteg" velo ze fueren ass sou eng Situation carrément gefeirlech vu dass et eng grous vitesse differenz get zwechent deenen verschidden acteuren.

-PC sin oft, zumols am Hiecht an Wanter, net propper, resp. et leien zevill Blieder um macadam, d.h. stellen en zevill groussen Risiko duer fier mam velo ze faalen.

-PC sin oft just kurz Segmenter dei net ennerteneen connecteiert an an en plus oft ganz stark limiteirt an der Distanz sin.

Souvill zu e puer Erklärungen fierwaat vill velos Fuerer leiwer op der Stroos fueren och wann et eng PC get.

JJ
27. August 2024 - 9.46

All déi hei géint de Vëlo donnere fuere warscheinlech keen. "Raudien" ginn et och mam Auto.Wann een en Idiot ass spillt d'Zuel vun de Rieder keng Roll. D'Thema vum Artikel ass e Sécherheetsofstand vun 1,50 M .Net méi an net manner. Fir elo ze streide wéi dat soll goe wann d'Strooss nëmmen 3 M breet ass wier jo kleng karéiert. Ech si fir en agebaute Stroumschlag wann e Biker duerch Rout fiert!

Miette
26. August 2024 - 22.32

Wir haben Radwege, die werden von Radlern oftmals nicht genützt.
Radfahrer sollten endlich eine Art von Verkehrserziehung und ein Nummernschild für ihren Drahtesel zur Pflcht haben.
Bei Rot noch rasch rüberbrettern ist keine Seltenheit.
Die 1.50 Meter Abstand halten Radfahrer manchmal nicht ein, beim Überholen.
Jedem seine Freiheit, gegenseitiger Respekt wäre die Lösung.
Ich fahre ja auch nicht mit dem Auto durch Fußgängerzonen. Das würde eine Aufregung herbeiführen...
Sind unsere Radwege, parallel zu den Autospuren so schlecht?
Ich will hier keine Schlammlawine lostreten oder Front gegen Radler machen; nur verstehen!
Mit friedlichen Grüßen zur Nacht

Leila
26. August 2024 - 19.13

"e Veloswee, deen an der Rei ass",

da treiben sich aber auch Spaziergänger und Skater rum und das mag der Radler nicht, weil es sein Tempo stört...

CG
26. August 2024 - 18.48

Wéi wir et dann wann emol e Verbuetsschëld fir Veloen op déi Strosse ging kommen wou e Veloswee, deen an der Rei ass, paralell zur Stross verleeft.

Jemp
26. August 2024 - 17.58

Wann d'Politik net gewellt ass oder et net faerdeg brengt dee Veloswahn massiv anzedaemmen, andeems se liewensmidd an dropgaengeresch Velosfuerer vun de Stroossen erofhellt an tescht de Camionen, Bussen an Tracteuren eraushellt, da kreie mer nach vill doudeg Cyclisten. Do netzen och Schelter naischt, well den Abstand ka keen genau aschaetzen an och keen kontrolleieren. Ech mengen, Politiker, dei esou onmeiglech Gesetzer wellen duerchsetzen, hunn se einfach net mei all a ginn net mei eescht geholl. Dat beweist och dat permanent, debilt Gebraddels vun enger "vision zero" All Haennes weess dach, dat 0 Accidenter am Verkeier onmeiglech sinn, esoulang et nach een eenzegt Gefir mat Rieder gett.

goelff jean-pierre
26. August 2024 - 16.44

....an weïvill Taxen an Steieren bezuëlen d'Velosfuërer dann esou an engem Joër?

Garly Schaul
26. August 2024 - 16.42

@Luss,
1,50 ass a Frankräich Standard säit 30 Joer a kee Mensch reklaméiert . Velosfuerer di nach nie vun engem Auto matt knapp 30 cm Ofstand iwwerholl goufen sollten dat mol probéieren. Wèinst engem Wëllschwäin gëtt gebremst awer e Velosfuerer ass jo kee Wëllschwäin.

Jean-Marie GROBER
26. August 2024 - 16.33

Muss ech dann elo aus dem Auto erausklammen an déi 1,5 Meter mat engem Bandmooss kontrolléieren? Dat do ass egal wat!

Jean-Marie GROBER
26. August 2024 - 16.27

Da musse mer och emol iwwert Sécherheet vun de Foussgänger op de Flouer- a Bëschwee'er schwätzen, wou ëmmer méi Mountain- an Elektro-Biker ronderëm turnen, wou ech mäin Hond muss un der Léngt halen, awer all "Charly Gaul" ka laanscht mech briederen, ouni datt eng Schell oder soss ee Signaltoun op de Vëlo'e virgeschriwwen ass an et ëmmer d'Foussgänger mat oder ouni Hond déi sinn, déi réckele mussen. Ech sinn Autofuerer a Foussgänger an an dësem Liewe wäert ech net méi op ee Vëlo klammen. Da starten ech elo eng Aktioun "De Vëlo eraus aus dem Bësch!"? Loscht hätt ech jo!

Luss
26. August 2024 - 14.53

ProVelo, eng Minoritéit déi di gouss Majoritéit embêtéiert a vun der Politik kräfteg dobéi ënnerstëtzt gët.